Biramo najbolje domaće pivo

Domaće pivo

Glasajte za svoje omiljeno domaće pivo – Moj izbor 2019

Počeo je prvi krug glasanja za nagradu potrošača “Moj izbor 2019”.

Dve hiljade potrošača širom Srbije će, po deveti put, svojim glasovima odlučiti koji domaći proizvodi i brendovi su zaslužili priznanje “Moj izbor”. Ali, pre toga, vi ćete odlučiti koji brendovi će se plasirati u finale!

Ovom akcijom podstičemo poboljšanje kvaliteta robe i usluga u Srbiji, jer isključivo potrošači svojim glasovima odlučuju koji domaći proizvodi i brendovi zaslužuju da dobiju nagradu “Moj izbor 2019”.

Pozivamo vas da na stranici www.MojIzbor.rs/pivo/ glasate za svoje omiljeno domaće pivo. Ili, jednostavno kliknite na OVAJ link.

Hvala vam na glasanju i podršci!

Moj izborO priznanju Moj izbor

Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove po deveti put organizuje udruženje Moja Srbija, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.

Akciju Moj izbor 2019 organizujemo uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu naći će se oko 900 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija, a glasanje će biti organizovano u dva kruga. U prvom krugu će glasati korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova će se plasirati u finale, gde će ih, u svakoj kategoriji, čekati po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. Finalno glasanje će biti obavljeno na terenu, širom Srbije, metodom “lice u lice”, na reprezentativnom uzorku kupaca.

Šta mislite o ovom tekstu?